Jaktsesong

Skrevet av Lene Larssen

Skrevet av Lene Larssen

Dersom du leste overskriften og trodde jeg faktisk går på jakt, må jeg skuffe og beklage mitt tørre ordspill. I forkant av sesongen har du kanskje lest i tidligere blogginnlegg om alt som skal på plass?

Til min store glede og overraskelse er vi ferdige med årets rekruttering – det er rekordtidlig! Etter mange rekrutteringskvelder sitter vi med over 700 ansatte og jeg gleder meg masse til å bli kjent med de nye på min avdeling. Når man er med på rekruttering er det alltid litt ekstra spennende å kunne følge de ansatte gjennom sesongen. Og nå som jakten på våre ansatte for denne sesongen er over, kan vi se litt på andre ting …

Vi gjør alltid noen endringer i parken mellom sesongene og for min del er hamburgere et spennende tema om dagen! For å komme med ideer til en ny burger har vi gått skikkelig til verks. Lederteamet hadde en kveld der vi prøvde oss litt frem med ulike kombinasjoner, Thea og jeg har hentet inspirasjon andre steder og selv har jeg aldri spist så mange burgere som den siste tiden. Forhåpentligvis vil dette resultere i en ny og god burger!

Har du noen forslag til hva som er godt på burgeren? Skriv det gjerne i kommentarfeltet nedenfor!
 
Omkring Oslo begynner snøen å smelte – det betyr at sesongen nærmer seg. Jeg håper du allerede begynner å glede deg, og at vi kanskje sees 27. april?
 
Hilsen Lene
Legg igjen en kommentar

