Nysnø 2013

Jeg klarte ikke å dy meg med all den vakre nysnøen. Jeg fant kameraet mitt, tok med Fryd for å ta oss en tur i parken. Ble det ikke kule bilder? Parken gjør seg godt i vinterprakt!

TusenFryd NysnøTusenFryd NysnøTusenFryd NysnøTusenFryd NysnøTusenFryd NysnøTusenFryd Nysnø
TusenFryd NysnøTusenFryd NysnøTusenFryd NysnøTusenFryd NysnøTusenFryd NysnøTusenFryd Nysnø

Nysnø 2013, a set on Flickr.

One Response to Nysnø 2013

  1. Så morsom!:)Kjørte forbi her om dagen og jeg sa ; tenk så fint det hadde vært med vinteraktivitet i parken!En skøytebane,akebakke,brente mandler,gløgg……..Dream on:)

Legg igjen en kommentar

