Sommerjobb på TusenFryd 2013?

Jippi!

IMG_3510

Dette er meg! 🙂

Endelig starter vi opp med noe av det morsomste jeg vet på TusenFryd; rekruttering av nye sesongansatte! Hvert eneste år har  700 fantastiske ungdommer sommerjobb på TusenFryd og nå starter vi med å ta i mot søknader og innkalle til intervju. Jeg storkoser meg masse, med andre ord! Det er så gøy å lese søknader fra ungdommer som har lyst til å jobbe hos oss  enten de er fra Ås, Follo, Oslo og mange andre steder i landet. Mange har virkelig brukt mye tid både på å lese om avdelingene og begrunne hvorfor akkurat de skal jobbe hos oss.   

Hvem er jeg? Jo, jeg heter Åslaug og jobber som personalkoordinator på TusenFryd og rekruttering er virkelig noe jeg brenner for! Jeg har jobbet på TusenFryd helt siden 1995, da jeg sendte inn min søknad og de siste årene har det vært min jobb å finne ut hvem som skal intervjues før hver eneste sesong.

Noen av de flotte TusenFryderne som mekker burgere!

Intervjukveldene er utrolig hektiske og morsomme! Årets lederteam skal intervjue mange håpefulle søkere og finne de beste til sin avdeling. Først har vi et gruppeintervju med mange rare, morsommme, utfordrende og spennende oppgaver, deretter blir man innkalt en etter en til et dybdeintervju med en eller flere ledere. Mange er nok litt nervøse også, kanskje er dette det første intervjuet man skal på i livet! Om man får jobb eller ikke, bare det å være på intervju er virkelig en viktig lærdom.

Det er vanskelig å beskrive med få ord hva som er så utrolig bra med  ha sommerjobb på TusenFryd; mange gode kolleger, venner for livet, hektiske dager, spennende dager, smilende gjester, morsomme kvelder med avdelingene, muligheten for å bli leder i ung alder og utrolig mye lærdom i løpet av en sommer. Det er ikke rart at vi er mange som er her år etter år når hverdagene er så forskjellige! Jeg angrer i alle fall ikke på at jeg sendte inn min søknad om sommerjobb for så mange år siden, det har jo faktisk vist seg å være den viktigste søknaden jeg har skrevet!

Intervju på TusenFryd

På gruppeintervju er det mange oppgaver som skal løses. Her bygges det lego i fellesskap!

Er du mer nysgjerrig? Gå på nettsidene våre www.tusenfryd.no/jobb og les mer der, da vel! Der kan du både lese mer om intervjuer, avdelingene på TusenFryd og sende inn din søknad!

Hilsen fra Åslaug på TusenFryd

One Response to Sommerjobb på TusenFryd 2013?

  1. anisa says:

    Hei
    Jeg heter Anisa og er 17 år gammel.
    Jeg blir snart 18 år i september.
    Jeg lurte på kunne jeg jobbet hos dere.

Legg igjen en kommentar

