Møt avdelingene på TusenFryd: Catering

Vi har fått noen spørsmål på Facebook om de forskjellige avdelingene våre, og deres ansatte. Tenker derfor at det er sin plass å benytte muligheten når man har den.

I går hadde Catering-avdelingen teammøte, og jeg slang meg på, for å stille noen spørsmål til avdelingslederne. Catering er TusenFryds største avdeling og består av Restaurant, Storkiosk, Vertshuset, Sukkerland og Lager. De er til sammen nesten 300 ansatte, og fordelt på 21 spisesteder i parken. På avdelingen er det over 20 sesongledere som har ansvaret for driften av parkens spisesteder.

Vertshuset:

Vertshuset er Tusenfryds hovedrestaurant og parkens største spisested. På Vertshuset kan du kjøpe buffet med lekre retter som laks, kylling, taco, pizza og mye annet godt.

Navn: Silje Christine Austveg
Alder: 23
Bosted: Karmøy
Stilling/avdeling: Avdelingsleder, Vertshuset
Antall sesonger på Tusenfryd: 6
Beste minne fra Tusenfryd: Den gangen jeg klipte ut masse små hjerter i admin, som jeg limte på tastaturet til Åslaug og utover hele arbeidsplassen, slik at hun fant papirhjerter i flere dager fremover.
Favorittprodukt på Catering: Pølse i kantina
Gleder meg til sesongen 2012: jeg gleder meg til å treffe mange nye fjes, spise pølse i kantina, og ikke minst knuse alle rekorder.

Restaurant:

Restaurant er avdelingen som består av spisestedene Fryds pizza, Rockburgern, Splashburgern, Spidergrillen og Sulten & tørst. På disse stedene kan du kjøpe alt fra pizza, hamburger, baguetter og wraps. På Restaurant er det Lene som ansvarlig, her kommer en nærmere introduksjon av henne:

Navn: Lene Larssen
Alder: 21 år
Bosted: St. Hanshaugen
Stilling/avdeling: Avdelingsleder (på den beste avdelingen) Restaurant
Antall sesonger på Tusenfryd: Dette blir 7. sesong!
Beste minne fra Tusenfryd: Det er mange, men et av dem må være da SpiderGrillen vant «Best på Hurtighet» på avslutningsballet i 2011!
Favorittprodukt på Catering: Morgan Kane Burger
Gleder meg til sesongen 2012: Alt! Mange nye medarbeidere å bli kjent med, jobbe med et fantastisk lederteam, og mange spennende nye oppgaver!

Storkiosk:

Storkiosk er den avdelingen hvor du kan få mest varierte produkter. Storkiosk består av alle de mellomstore kioskene hvor det serveres pølser, is, slush, vafler, baguetter, boller og mye annet godt. Nytt av året er et fantastisk grillkonsept i Morgan Kane City. På Storkiosk er det Ingrid som er sjefen.

Navn: Ingrid Berg Pettersen
Alder: 22 år
Bosted: Ris i Oslo
Stilling/avdeling: Avdelingsleder Storkiosk
Antall sesonger på Tusenfryd: Dette blir 7. sesong!
Beste minne fra Tusenfryd: Beste minne er da jeg ble årets tusenfryder etter en fantastisk sesong
Favorittprodukt på Catering: Belgisk vaffel med softis
Gleder meg til sesongen 2012: Jeg gleder meg til å slå alle rekorder, flere gjester, den nyoppussede Saloonen, og å treffe alle de nye og fantastiske tusenfryderne.

Sukkerland:

Sukkerland er avdelingen som består av alle sukkerkioskene. Sukkerkioskene er de kioskene som serverer popcorn, sukkerspinn, slush og kjærligheter. På Sukkerland er det Silje som er ansvarlig.

Silje fra TusenFrydNavn: Silje Dammen
Alder: 18 år
Bosted: Kolbotn
Stilling/avdeling: Modulleder Sukkerland
Antall sesonger på Tusenfryd: Dette blir 5. sesong!
Beste minne fra Tusenfryd: Beste minne er da Sukkerland vant «Best på hurtighet» på ballet i 2010
Favorittprodukt på Catering: Lakris
Gleder meg til sesongen 2012: Jeg gleder meg til å slå alle rekorder og knuse nøkkelbåndrekorden

Ja, da har vi lært litt om jentene som hersker Cateringavdelingen. Sa noen «Girl Power»? Bare vent å se, vi har noen avdelinger hvor gutta hersker. – Gled deg!

Terese 😉

3 Responses to Møt avdelingene på TusenFryd: Catering

  1. Vetle says:

    Det virker ikke som om noen av dem har mange gode minner med gjester som er inne hos dem. Er det ikke tross alt gjestene dere er der for?

  2. Madde says:

    Fick inte Lager vara med? 😛

  3. Tilbaketråkk: En dag hos Diplom-Is | TusenFryd-bloggen

Legg igjen en kommentar

